Cyberpunk 2077’nin çok oyunculu modu olan Cyberpunk: Online (ismi daha açıklanmadı. Sadece tahmin) modunun detayları veri madencileri tarafından sızdırıldı. Bir çok oyuncu oyunun çok oyunculu modu hakkında aşırı beklentiye girdi. Bazıları ise çok iyi olmayacağını söyledi. Şu anlık Cyberpunk Online için 2 mod sızdırıldı. Biri Deatmatch, ikincisi ise Heist. Burada biz oyuncuları en çok heyecanlandıran ise Heist modu oldu.
Sanırız heist modu GTA: Online’da olduğu gibi olacak ve Cyberpunk’ın tek oyunculu görevleri tarzında olacak gibi gözüküyor.
Ölüm maçı hakkında söylenecek pek bir şey yok. Standart ölüm maçı. Asıl heyecan verici mod Heist. DSO Gaming tarafından paylaşılan fonksiyonları gözlemlediğimizde Heist’lerin GTA: Online’ın Heist’lerine oldukça benzemekte olduğunu söyleyebiliriz. 4 kişi zorunlu olacak gibi duruyor (olmaya da bilir). Her bir oyuncunun yapması gereken bir görevi olacak. Muhtemelen herkes kendi görevini yapacak, paraları cepleyecek ve kaçacak.
Unutmayalım ki, Cyberpunk: Online henüz hazır değil. Yarısı bile tamamlanmamış olabilir. Kim bilir? Oyun çıktığı zaman sızdırılan fonksiyonlardan çok daha farklı da olabilir.
Bu sızdırılan fonksiyonlardan yola çıkarak diyebiliriz ki, Cyberpunk: Online tıpatıp GTA: Online’a benzemekte. Sanırız Rockstar kendisine güçlü bir rakip edindi. Bu rekabet biz oyuncuların çok işine yarayacak.
Sızdırılan Fonksiyolar:
Cyberpunk Online Heist’ın Fonksiyonları
- Heist.DebugMessageNameChanged
- Heist.MessagePlayerReady
- Heist.SetPlayerCharacterClass
- ++ %s joined the heist
- — %s left the heist
- Cpo_Muppet_Solo
- Cpo_Muppet_Assassin
- Cpo_Muppet_Netrunner
- Cpo_Muppet_Techie
- lobby
- cpo_heist_started
- Cpo_Muppet_Default
- Cpo_Default_Player
Waiting for players ( Oyuncular bekleniyor)
Waiting for additional players… %u (Ek oyuncular bekleniyor… %u)
> Match starts in %u < (> Maç başlıyor %u <)
Respawn in %u seconds (%u saniyesi içerisinde yeniden canlandırılıyor)
> Match ends in %u < (> Maç bitiyor %u<)
GAME FINISHED ( Oyun bitti)
Waiting for players… (Oyuncular bekleniyor)
> Heist starts in %u < (Heist başlıyor %u)
Waiting for players to get ready… (oyuncuların hazır olması bekleniyor)
Duplicate characters detected (Kopya karakterler bulundu)
Respawning player… (Oyuncu tekrardan canlandırılıyor)
Waiting for other players to get ready… (Diğer oyuncuların hazır olması bekleniyor)
PRESS D-Pad Down / ‘X’ WHEN READY (HAZIR OLDUĞUNDA D-Pad Down’a / ‘X’e BAS)
use the debug menu to switch your character (Karakterini değiştirmek için debug menüsünü kullan)
Player is dead (Oyuncu öldü)
> Heist ends in %u <
VICTORY (Zafer)
players in the Gather Area (Toplanma Alanındaki oyuncular)
Waiting for other players… (Diğer oyuncular bekleniyor)
Go to the gather area (toplanma alanına git)
Ayrıca skor tablosu da bulunmakta:
PLAYER NAME ( Oyuncu İsmi) | KILLS (Öldürmeler) | DEATHS (Ölümler) | STATUS (Durum) | PING | ID
PLAYER NAME |
KILLS |
DEATHS |
STATUS |
PING |
PLAYER NAME
DEAD (Ölü)
ALIVE (Hayatta)
P L A Y E R S (O Y U N C U L A R)
Cyberpunk Ölüm Maçı Fonksiyonları:
- ++ %s joined the match (%s maça katıldı)
- >> %s killed %s (%s %s’i öldürdü)
- You sent yourself directly to hell! Please don’t come back ( Kendini direk cehenneme yolladın! Lütfen geri dönme)
- Wow! You killed yourself… Bravo. (Vay be! Kendini öldürdün… Bravo.)
- Your bullet was stronger than your self-esteem ( Kurşunun özgüveninden daha güçlüydü)
- Your shot destroyed your own body and soul. Duh (Vuruşun bedenini ve ruhunu yok etti.)
- You sent %s directly to hell! ( %s‘i cehenneme yolladın!)
- Wow! You killed %s without compassion (Vay be! %s’i merhametsizce öldürdün)
- Your bullet was stronger than %s’s head (Mermin %s’in kafasından daha güçlü)
- Your shot destroyed %s’s body and soul (Vuruşun %s’in bedenini ve ruhunu yok etti.)
- %s sent you directly to hell! (%s seni direk cehenneme yolladı!)
- Wow! %s killed you without compassion ( Vay be! %s seni merhametsizce öldürdü)
- %s’s bullet was stronger than your head (%s’in mermisi kafandan daha güçlü)
- %s’s shot destroyed your body and soul (%s’in vuruşu bedenini ve ruhunu yok etti)
- AllowJoinInProgressDM