Elder Scrolls V: Skyrim Grafiklerine Bir de Unreal Engine 5 ile Bakın

Serhat Uzun
Serhat Uzun
2 Dk Okuma Süresi

Myrkur Games Çevre Sanatçısı Christian Gomm, The Elder Scrolls: Skyrim’den Riverwood’u Unreal Engine 5‘te yeniden tasarladı. Bu sayede de Skyrim yeniden yapılsa nasıl görünürdü sorusunun cevabını almış oluyoruz.

Gomm‘un belirttiğine göre, assetlerin poligon (çokgen) sayıları 100.000 ila 15 milyon üçgen arasında değişiyor. Ayrıca Gomm, daha iyi bir görüntü kalitesi sağlayabilmek için Fotogrametri ve Nanite’dan da yararlanmış

Gomm’un tam açıklaması ise şöyle:

Bu, fotogrametri işimde çalışmak için kullandığım bir ortam. Kendi foto-taranmış varlıkları, malzemeleri, mega taramaları ve kendi madde malzemelerimin karışımını içeriyor. Çam ağaçları benim tarafımdan Speed Tree kullanılarak yapıldı ve ladin ağaçları ise Unreal market asset paketinden aldım.

Ortamın çoğunu oluşturmak birkaç günümü aldı. Ancak hala yavaş bir şekilde kütükler ve kütüklerin çoğu, taş yüzeylerden biri hariç tümü, bazı ağaç kabuğu malzemeleri ve yeşillik parçaları dahil olmak üzere yeni fotoğraf taramaları da ekliyorum. Sahnedeki varlıkların neredeyse tamamı nanit özellikli ve çoklu sayım olarak 100.000 ila 15 milyon üçgen arasında değişiyor.

İlk başta video çok da etkileyici gözükmüyor, bunun da sebebi Youtube’un videoyu sıkıştırması. Bu sebeple aşağıya bazı kaliteli ekran görüntüleri de ekledik. Bu yüksek çözünürlüklü ekran görüntüleri ise oldukça detaylı dokuları önümüze sürüyor.

Gomm, portföyü için kullanacağı için bu haritayı halka sunmayı ne yazık ki planlamıyor.

Elder Scrolls V: Skyrim Unreal Engine 5 Videosu

Göreseller

Bu makaleyi paylaş
Ad imageAd image
Takip et
MisteRNOOB Youtube Ekip Lideriyim. 16 yıldır oyun oynuyorum. Atari ile başlayan bu serüvenim hala devam etmekte.
Yorum Yap

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ad imageAd image