A Way Out’un yapımcısı Josef Fares‘ın yeni oyunu olan It Takes Two EA yayıncılığı ile 26 Mart tarihinde PS4, PS5, Xbox Series X/S, Xbox One, PC için çıkışını yapacak. Yapımcı Josef Fares ise co-op platformer oyunu olan It Takes Two’dan oldukça emin.
Fares Game Informer’a verdiği bir ropörtajda A Way Out’u %51 oyuncunun bitirdiğini duyunca üzüldüğünü, It Takes Two ile bu rakamı %100 çıkarmak istediğini söyledi.
Fares:
İnsanların bana gelip ‘Vay canına, A Way Out’taki oyuncuların yüzde 51’inin oyunu bitirmesi harika’ dediğini biliyorum ve bana bunun son derece yüksek bir yüzde olduğunu söylediler, ama aslında bu beni üzüyor. İnsanların yüzde 49’u bitirmedi. Bu benim mutlu olmam gereken bir şey değil
Fares oyuncuların yaptığı oyunların sonunu görmesini çok istiyor. Tabii bu da oyuncunun oyundan sıkılmamasını gerektiriyor. Fares, It Takes Two’dan sıkılma konusunu da böyle değindi:
It Takes Two ile size garanti edebileceğim başka bir şey: Bu oyundan bıkmak imkansız. Bunu başlık olarak koyabilirsiniz. ‘Ah, bu oyundan artık bıktım çünkü beni şaşırtmıyor’ diyen herkese tam anlamıyla 1.000 dolar verebilirim. Bin dolar! Garanti ederim. Sıkılan herkese vereceğim. Ama bu konuda dürüst olmaları gerekiyor.
Fares çok iddialı. It Takes Two basit bir co-op platform oyunu olmayacak gibi duruyor. Bu senenin sürpriz yapımlarından biri olabilir. A Way Out en iyi co-op oyun deneyimlerinden biri olarak değerlendiriliyor. Eğer yapımcı ekip Hazelight Studios A Way Out’tan çok daha iyi bir oyun yapmayı başarırsa, bir şaheser için hazır olun.
Fares, It Takes Two hakkında ise:
biz hikaye oyunu yapıyoruz, her durum oyunda neler olup bittiğini yansıtmalı. Dolayısıyla, karakterin bir şeye ihtiyacı varsa, oynanışa da yansıtılmalıdır. Özellikle hikaye oyunlarında tekrarlamanın çok tehlikeli olduğunu düşünüyorum.
Yapmak istediğimiz oyunu yapıyoruz ve ardından oyunu test etmek için oyunculara götürdüğümüzde, onların yapmakta olduğumuz oyunu sevmelerini istiyoruz, oyunu istedikleri gibi ayarlamalarını değil. Bizim oyunumuzu anlamalılar, tersini değil. İnsanların bunu seveceğini garanti ediyorum. Kesinlikle. Hiç şüphem yok. İnsanlar bu oyunu sevmiyorsa ne yapacağımı bilmiyorum. Çılgınlık olur. Ben kabul etmezdim. Kabul edilemez! O zaman herkes yanılıyor!
EA’in böyle hikayeli oyunlara destek vermesi gerçekten de sevindirici. Umarız oyun çıkışını yaptığında beklentileri ve verilen tüm iddiaları karşılar. Eğer karşılamaz ve sıkıcı bir oyun olursa, Josef Fares dürüst bir şekilde oyundan sıkıldığını söyleyen herkese 1000 dolar dağıtacak gibi duruyor…