Amnesia: The Bunker Geliştiricisi Korku Ögelerinden Uzaklaşmak İstiyor

Frictional Games geliştirdiği korku oyunlarında korku dışında nelere yoğunlaşmak istiyor?

Hazal Altuğ
Hazal Altuğ
1 Dk Okuma Süresi

Amnesia: The Dark Descent ve SOMA gibi korku oyunlarının geliştiricisi olarak tanınan Fricitonal Games, portfolyosuna Haziran ayında bir de Amnesia: The Bunker’ı eklemiş ve bu yapım pekala oyuncular tarafından oldukça sevilmişti.

80.lv’a konuşan stüdyo, kimilerine göre radikal bir karar alarak korku oyunlarından uzaklaşıp başka duygusal ögelere sahip yapımlara doğru yönelmek istediğini belirtti.

Amnesia: The Bunker bir son mu olacak?

Frictional Games kreatif direktörü Thomas Grip yaptığı açıklamada gelecekte geliştirecekleri oyunlarda korku ögelerinin önemli olduğu kadar oyuncuyu duygusal olarak oyunun içine çekmenin de ana amaçları haline geldiğini belirtti. Bu bakımdan The Bunker’da verilen Birinci Dünya Savaşı atmosferi, bir hayli sürükleyiciydi.

Öte yandan kişiye özgü duygusal deneyimlerin yanında Frictional Games, daha önceden yaptıkları işlere benzer nitelikte oyunlar üretmeye devam edeceklerini ve onları tanımlayan şeyin sadece korku olmadığını da belirtti. Grip; bu noktada sürükleyicilik, kişisel yolculuk ve holistik vizyonun kendilerini belirleyici özelliklerden olduğunu anlattı.

Bu makaleyi paylaş
Yorum Yap

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir