Anthem’in Geleceği Belli Oldu

Muratcan Ös
Muratcan Ös - Genel Yayın Yönetmeni
3 Dk Okuma Süresi

BioWare, Anthem için planlanan revize sistemini ve sıfırdan geliştirilme planını iptal ettiğini duyurdu.

İki hafta önce Anthem’in “ya tamam ya devam” statüsünde olduğu söylentisi yayılmış ve herkes oyunun geleceğinin ne olacağı yönünde merak içinde kalmıştı.

Altta Anthem için yayınlanan ve iptal sürecini konu alan tam mesajı okuyabilirsiniz. Bu mesajla birlikte Anthem’in hiç göremediğimiz yeni haline veda etmek zorunda kaldık.

Şeffaflık ve tamamlanma ruhuyla, Anthem (diğer adıyla Anthem NEXT) üzerindeki yeni geliştirme çalışmamızı durdurmak adı altında zor bir karar verdiğimizi paylaşmak istedik. Bununla birlikte, Anthem canlı hizmetini bugün olduğu gibi çalışmaya devam ettireceğiz.

Anthem piyasaya sürüldüğünden beri ekip, oyunu sürekli olarak iyileştirmek için çok çalıştı ve sürekli çeşitli iyileştirmeler ve yeni içerikler getiren birden çok güncelleme yayınladı. 2019’un sonlarına doğru ise bu çabayı genişlettik ve oyunun daha temel bir yeniden yapılandırılması üzerinde çalışmaya başladık.

Geliştirme sırasında, blog gönderileri ve sizinle sosyal medyadaki konuşmalar yoluyla ekibin bazı çalışmalarını ortaya koyan güncellemeler sağladık ve olumlu tepkileri ve geri bildirimleri görmek bizim için ilham verici oldu. Ekibin yaptığı işten inanılmaz derecede gurur duyuyorum ve deneyimin her yeni yapısını görüp oynamaktan heyecan duyuyorum.

Ancak 2020, başka hiçbir şeye benzemeyen bir yıldı ve BioWare’deki tüm oyun projelerimize karşı ilerleme kaydetmeye devam ederken, pandemi sırasında evden çalışmak üretkenliğimizi etkiledi.

Bunun, üzerinde çalıştığımız iyileştirmeleri görmekten heyecan duyan Anthem oyuncuları topluluğu için hayal kırıklığı yaratacağını biliyorum. Aynı zamanda harika işler yapan ekip içinde de hayal kırıklığı hakim. Şahsen Anthem, beni BioWare’e getiren şeydi ve bu son iki yıl kariyerimin en zorlu ve ödüllendirici deneyimlerinden bazıları oldu.

Oyun geliştirmek zordur. Bunun gibi kararlar ise hiç kolay değil. İlerlerken, bir stüdyo olarak hedeflerimize odaklamamız ve bir sonraki Dragon Age ve Mass Effect oyunlarını geliştirirken, Star Wars: The Old Republic için kaliteli güncellemeler sağlamaya devam etmemiz gerekiyor.

Anthem topluluğuna, tutkunuz ve yaratıcılığınız için teşekkür ederiz. Geri bildirimleriniz ve önerileriniz kesinlikle ekibin yönünü şekillendirmeye yardımcı oluyor ve kişisel bir not olarak, geçen yıl nezaketinize ve cesaretinize çok ihtiyaç olduğunu söylememe izin verin.

Bu makaleyi paylaş
Genel Yayın Yönetmeni
Takip et
İsmim Muratcan Ös. MisteRNOOB'da Genel Yayın Yönetmeni ve Indie divizyonunun lideriyim. Üç seneyi aşkın yazarlıkla uğraşıyorum.
Yorum Yap

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir