Unreal Engine 5 ile Fan Yapımı Red Dead Revolver Remake

TeaserPlay, Red Dead Revolver için Unreal Engine 5'te demo fragman hazırladı. Hazırladığı fragmanda Hossein Diba'nın yaptığı 3D yüz modellerinden birini de kullandı.

Serhat Uzun
Serhat Uzun
1 Dk Okuma Süresi
Red Dead Revolver

Daha önceden bir çok oyunu Unreal Engine 5 oyun motoru ile yeniden tasarlayan ve bunları Youtube kanalında paylaşan Teaserplay, bu sefer de Red Dead Revolver’ın Unreal Engine 5’te nasıl gözükeceğini gösteren bir video yayınladı.

Teaserplay bu remake’inde Lumen, Nanite, Screen Space Ray Tracing (başka cisimlerden ikinci kez yansıyan ışığı hesaplayan algoritma) ve Global Illumination Shader teknolojilerinden yararlanmış. Bunların yanı sıra, GTA karakterler modellemeleri ile son zamanlarda özellikle Instagram üzerinden popüler olan Hossein Diba’nın yapmış olduğu Red Harlow 3D Remake modellemesini de kullanmış.

Ancak, çoğu fan remake yapımlarda olduğu gibi Teaserplay, bu fan yapımı remake’i de oyunculara sunmayı planlamıyor. Yine de en azından Red Dead Revolver yeniden yapılsaydı nasıl gözükürdü, sorusuna net bir cevap alabilmemizi sağlayan bir çalışma olmuş.

Red Dead Revolver, 2004 yılında sadece konsollara çıkışını yapmış bir aksiyon macera kovboy oyunu. Red Dead Redemption’ın ilk oyunu gibi kendisi de PC platformuna asla çıkışını gerçekleştirmedi.

Fan Yapımı Red Dead Revolver Remake – Unreal Engine 5 Videosu

Son olarak bu yeniden yapım videosunu beğendiyseniz, Teaserplay’in diğer yeniden yapımı olan GTA San Andreas Remake’ine de bu bağlantıdan bakabilirsiniz.

Bu makaleyi paylaş
Takip et
MisteRNOOB Youtube Ekip Lideriyim. 16 yıldır oyun oynuyorum. Atari ile başlayan bu serüvenim hala devam etmekte.
Yorum Yap

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir