Assassin’s Creed Infinity Eski AC Oyunlarının Hikaye Anlatım Tarzına Bağlı Kalacak

Muratcan Ös
Muratcan Ös - Genel Yayın Yönetmeni
2 Dk Okuma Süresi

İlk kez Bloomberg tarafından ortaya çıkarılan ve ardından da Ubisoft’un açıklamasının geldiği Assassin’s Creed serisinin en yeni servis oyunu Assassin’s Creed Infinity hakkında birkaç ek detay daha paylaşıldı.

Bloomberg’den Jason Schreier, eski Assassin’s Creed oyunlarına nazaran bu oyunun birçok farklı zaman ve tarih şeridinde geçeceğini ve bu bakımdan kültürel bir çeşitlilik sunacağını söylemişti. Ubisoft’un kendi sitesinden yayınladığı bir blog postunda da oyunla ilgili bir bilgi verilmese de güncel olarak Ubisoft Montreal (Assassin’s Creed Origins ve Valhalla) ve Ubisoft Quebec’in (Assassin’s Creed Odyssey) üzerinde çalıştığı yazılmıştı.

Assassin's Creed Infinity

Assassin’s Creed Infinity hakkında neler söylendi?

Bunlar bir kenara Ubisoft’un Salı günkü ilk çeyrek kazanç planlama toplantısı sırasında konuşan Ubisoft’un baş finans sorumlusu Frederick Duguet, Infinity’i “marka için heyecan verici ve iddialı bir proje” olarak nitelendirdi. Bunun yanında Duguet’in “Ubisoft, AC’nin DNA’sına sadık kalmaya kararlıdır, yani yüksek kaliteli anlatı ve hikaye temeli ile geliyoruz.” demesi de ilgi çekiciydi.

Proje kod adı Infinity ile ilgili olarak, Assassin’s Creeds’in zengin anlatı deneyimleri mirasına sadık kalırken, hem markanın erişimini hem de yinelenen profili önemli ölçüde genişletme potansiyeline sahip gelecek için heyecan verici planlarımız var.

Montreal ve Quebec stüdyolarının işbirliği hakkında da yorum yapan Ubisoft:

“Bayrağı oyundan oyuna aktarmaya devam etmek yerine bunun Ubisoft’un en sevilen serilerinden birinin yetenek ve liderliğe fazlaca odaklanan, daha entegre ve işbirlikçi bir şekilde gelişmesi için bir fırsat olduğuna derinden inanıyoruz.

Böylesine kültürel çeşitliliğin farklı olduğu bir yerde gelişen oyunu da karakterler, hikaye ve mekanlar açısından mutlaka görmek isterim. Eğer ki Assassin’s Creed Infinity, eski AC atalarından sevilen taraflarını alabilirse günümüz perspektifiyle ortaya çok güzel bir oyun çıkabilir.

Bu makaleyi paylaş
Genel Yayın Yönetmeni
Takip et
İsmim Muratcan Ös. MisteRNOOB'da Genel Yayın Yönetmeni ve Indie divizyonunun lideriyim. Üç seneyi aşkın yazarlıkla uğraşıyorum.
Yorum Yap

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir