Hideo Kojima, yakın zamanda çıkacak olan Death Stranding’in PS5 versiyonunun isminden hiç memnun değil.
Death Stranding’in önündeki “Director’s Cut” ne anlama gelir?
Death Stranding’i yazan, tasarlayan ve üreten ünlü yapımcı Hideo Kojima, Twitter üzerinden neden PS5 versiyonunun isminin Director’s Cut olmaması gerektiğini söyledi. Kojima’ya göre eğer bir yapım Director’s Cut ismini alıyorsa bu demektir ki o belirli yapım, yönetmenin orijinal vizyonunu kendi içinde barındırmadığı anlamına gelir. Bunun üzerine “Director’s Cut” ismi verilerek yönetmenin vizyonu da yeni gelecek yapıma aktarılmış olur.
Bu nedenden ötürü Kojima, orijinal Death Stranding’in zaten kendi vizyonunu içerdiğini ve sırf yeni mekanikler eklemek için bir oyunda “Director’s Cut” ibaresinin olmaması gerektiğini söylüyor. Bunun üzerine de yapımcı, “Director’s Plus” isminin daha anlamlı gelebileceğine vurgu yapıyor.
2/2
In the game, it is not what was cut, but what was additionally produced that was included. Delector's Plus? So, in my opinion, I don't like to call "director's cut".
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) July 12, 2021
Bildiğiniz üzere, Death Stranding: Director’s Cut geçen ay Summer Games Fest Kickoff Live sırasında duyurulmuştu. Oyun, gelişmiş görsellerin yanı sıra PS4 sürümünde olmayan bir dizi yeni özelliği de içerecek. Üstüne üstlük yakın dövüş saldırı hasarları yükseltildi, yeni bir “maser silah” edinilebilir hale getirildi ve oyuncular artık monte edilmiş makineli tüfekler bulabilecek şekilde oyun tasarlandı.
Bunun yanında oyuncuların eğitim görevlerinde nişancılık becerilerini geliştirebilecekleri yeni bir Firing Range alanı da var. Oyun ayrıca teslimat bölümlerinde oyunculara yardımcı olmak için tasarlanmış eşyalar da içeriyor; oyuncuların uzun mesafelere kargo fırlatmasına olanak tanıyan bir kargo mancınığı, yeni bir destek iskeleti, yorgun olduklarında oyuncuları taşıyabilen bir ‘arkadaş botu’ ve daha birçok yeni eşya da geliyor.